Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Vulcan Willi

Hi everybody.....

Recommended Posts

Hi everybody! I'm Vulcan Willi :roflmao:

 

I'm from germany. I'm a big Star Trek Fan and also the german dead ringer of "Mr. Spock". Sorry but my english is very horrible :)

You want more information to me?

Visit my homepage http://www.der-deutsche-spock.de

(also in english language)

 

I'm also in the Paramount-Documentation "TREKKIES 2" :)

 

I hope we have fun in this Forum.

 

May we live long and prosper!

yours

 

Vulcan Willi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Odie :roflmao:

 

I'm today also in the chat at 2:00pm. You too? I'm be glad to meet Roger Nygard again. I has meet him first last year on may 6th in Germany. He and Denise Crosby makes shots for TREKKIES 2 on our sets from the fanfilm "Star Trek: The Legacy".

Share this post


Link to post
Share on other sites

WELCOME ABOARD VULCAN WILLI!!!!!!!!

HOPE YOU ENJOY YOUR STAY AT STARTREKFANS :roflmao:

 

 

P.S SEE YOU OUT THERE :roflmao:;)

 

 

 

 

:)

 

 

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Hangon  :roflmao:

 

Best wishes from Germany to you in the nice Netherlands  :)

LOL NO PROBLEM HAVE FUN HERE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanx Odie  :bow:

 

I'm today also in the chat at 2:00pm. You too? I'm be glad to meet Roger Nygard again. I has meet him first last year on may 6th in Germany. He and Denise Crosby makes shots for TREKKIES 2 on our sets from the fanfilm "Star Trek: The Legacy".

I wish I could. I live in Japan. Two in afternoon in EST is very early Monday morning in Japan. I will try, but don't hold me to it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi! :thumbs:

 

Welcome aboard! It's good to see another German in here :thumbs:

 

Bin sicher, daß es dir hier gefallen wird :thumbs::bow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Mrs. Picard :bow:

 

Danke für die liebe Begrüssung! Bist Du zufällig auch dieses Jahr auf der "Galileo 7" Convention in Neuss? Hast Du schon meine Homepage gesehen? Freue mich auf den Chat mit Roger Nygard heute Abend!!! Habe ihn und Denise Crosby ja kennengelernt, als die Beiden uns am Set von unserem Fanfilm besuchten letztes Jahr im Mai. Du wirst Ausschnitte davon in "Trekkies 2" sehen können!

 

Übrigens kommt Patrick Stewart zur Galileo 7!

 

Liebe Grüsse,

Vulcan Willi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Mrs. Picard  :thumbs:

 

Danke für die liebe Begrüssung! Bist Du zufällig auch dieses Jahr auf der "Galileo 7" Convention in Neuss? Hast Du schon meine Homepage gesehen? Freue mich auf den Chat mit Roger Nygard heute Abend!!! Habe ihn und Denise Crosby ja kennengelernt, als die Beiden uns am Set von unserem Fanfilm besuchten letztes Jahr im Mai. Du wirst Ausschnitte davon in "Trekkies 2" sehen können!

 

Übrigens kommt Patrick Stewart zur Galileo 7!

 

Liebe Grüsse,

Vulcan Willi

Wow. I acctually understood all of that! I guess I'm not doing well in German because my teacher doesn't like me :thumbs:

 

Welcome! Nice to meet you :bow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Mrs. Picard  :thumbs:

 

Danke für die liebe Begrüssung! Bist Du zufällig auch dieses Jahr auf der "Galileo 7" Convention in Neuss? Hast Du schon meine Homepage gesehen? Freue mich auf den Chat mit Roger Nygard heute Abend!!! Habe ihn und Denise Crosby ja kennengelernt, als die Beiden uns am Set von unserem Fanfilm besuchten letztes Jahr im Mai. Du wirst Ausschnitte davon in "Trekkies 2" sehen können!

 

Übrigens kommt Patrick Stewart zur Galileo 7!

 

Liebe Grüsse,

Vulcan Willi

 

Ja, daß Pat zur Galileo kommt, weiß ich (wußte es beinahe sofort, nachdem es angekündigt wurde :bow: ), ich werd mich bemühen, da irgendwie hinzukommen, lasse ich mir nicht entgehen. :thumbs:

 

Looking forward to seeing you in Trekkies 2 :thumbs:

 

 

Lieber Gruß

Mrs.Picard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome aboard Vulcan Willi..The chat session today was good. I enjoyed it..I hope you have fun here.. :bow:

Share this post


Link to post
Share on other sites